We begonnen het project met een kennismaking met de team genoten. Hierin deelde we onze interesse en vaardigheden. Daarna zijn we met zijn alle gaan brainstormen via Miro. Uit de brainstorm sessie was gekomen dat we allemaal vervreemding interessant vonden. Daarna deden we een braindump en convergeerde deze braindump naar 3 ideeën. Deze drie heb ik samen met de andere designer van ons team omgezet in drie rapid prototypes. Deze hebben door het team en playtester laten spelen. En zijn er achter gekomen dat een idee het meest gewaardeerd was in de groep. Onze ervaring zou fysiek plaats vinden maar vanwege Covid-19 zou dit niet vaak geplaytest kunnen worden. Daarom hebben we besloten om de eerste playtest digitaal te doen. Zo konden we de puzzels en het narratief testen zonder iets fysieks te moeten regelen. Het resultaat van de playtest was zeer positief, met een gemiddelde rating van 8.5/10 voor de volledige ervaring beoordeeld. Daarna hebben we een locatie geregeld waar we de ervaring in het echt uit konden voeren en hebben de ervaring uit gevoerd.